GÜNDEM
AFYONKARAHİSAR VALİLİĞİ İLİMİZDEKİ ORMANLIK ALANLARA GİRİŞLERİ 31 EKİM’E KADAR YASAKLADI
Afyonkarahisar Valiliği, şehirdeki ormanlık alanlara girişlerin 31 Ekim’e kadar yasaklandığını duyurdu. Valilikten yapılan yazılı açıklamada, hava sıcaklıklarının mevsim normallerinin üzerinde...
