ŞUHUT DEVLET HASTANESİ’NDE SAĞLIK ÇALIŞANLARININ MOTİVASYONUNU ARTIRMAYA YONELİK TOPLANTI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
Şuhut Devlet Hastanesi’nde hizmet içi eğitimlerle birlikte çalışan motivasyonunu artırmaya yönelik istişare toplantısı gerçekleştirildi. Toplantıda personelin çalışma koşulları, verimlilik ve...
